Välkommen!

Hej där!

Den här bloggen har jag skapat för dig som vill ha hjälp och lite tips för att kunna styla din blogg =)

Jag säger det här på en gång så har vi det avklarat, jag ställer inte upp på att fixa din blogg personligen, t.ex.som att göra din egen personliga design, att personligen gå in och hjälpa dig med stil- och kodmallar.
Detta för att jag helt enkelt inte har tid med det just nu, men den chansen kan kanske dyka upp i framtiden.

Jag kommer att förklara olika stilmallskoder och hur du ändrar dem för att kunna styla din blogg på ditt sätt.
Jag kommer att ge lite tips på koder som fräschar upp din blogg.
En liten miniphotoshopskola kommer att dyka upp lite då och då. Med lite nyttiga tips för nybörjare.
Jag kommer lägga ut länkar till nyttiga sidor.

M.m.

Har du några frågor så maila dem till [email protected]

Det kan ta lite tid att komma igång här, så ha tålamod. Men jag ska försöka fixa till sida så fort som möjligt för att kunna hjälpa dig.

Kram / Philippa

Senaste uppdaterad: 2008-05-05


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0